over mij

Mijn naam is Marijke Visser. Met in mijn rugzak ruim twaalf jaar werkervaring in het communicatievak. Elke dag doe ik dit nog met veel passie en plezier! Ik ben gedreven en creatief. Bruis van de ideeën, schakel snel en ben een échte denkende doener. Mij maak je zeker niet blij met alleen maar adviseren of op strategisch niveau nadenken. Ik word enorm blij van het doen, maken, ontwikkelen, de juiste keuzes maken vanuit strategie en natuurlijk het behalen van de juiste resultaten.

Sinds 2017 woon ik in het mooie Hippolytushoef, middenin de natuur, met gezin en inmiddels een hele beestenboel. Een prachtige plek om tot rust te komen. Ook een plek voor bezinning, waar ik nóg meer gefocussed ben op duurzamer leven. Want ik krijg letterlijk de kriebels als ik zie hoeveel plastic we elke dag weggooien. Dus zoek ik in zowel werk als privé naar manieren om bewustere keuzes te maken.

Ik heb veel ervaring met bedenken en uitvoeren (merk)campagnes, waardoor ik snel scherp heb wat het verhaal is van een merk, bedrijf of product. Daarnaast ligt mijn focus steeds meer op concent. Van het werken aan een goede contentstrategie, tot het bedenken en schrijven van goede content. Daarin is die koppeling met het merk ontzettend belangrijk. En als je het goed en slim doet, levert het je nog op ook!

Ook ben ik jurylid voor de SAN Accenten, een reclamevakprijs, omdat ik als vakidioot enorm veel energie krijg van goede cases van andere organisaties. Zoals in 2018 deSix minute Storiescampagne van Zorg en Zekerheid.

Om het maar even op te sommen, ik heb veel ervaring met:

  • contentmarketing/ contentstrategie/ contentplannen
  • branding
  • campagnes (zowel branding als activatie)
  • online communicatie
  • offline communicatie
  • (e)DM's/ emailingen
  • website
  • online advertentiecampagnes
  • SEO/SEA
  • inzet van social media
  • videoproducties
  • huisstijl, opmaak en design


Je kunt me ook uitnodigen om meer te vertellen over de basis-beginselen van communicatie, een presentatie over trends en ontwikkelingen óf voor een workshop om met je organisatie of team scherper te krijgen wat de kernwaarden zijn van je merk, bedrijf, product of dienst.