Je merk bouwen

Sterke merken wórden gekozen. Op gevoel.

Een merk bouwen

Ja. Dat kán klinken als een ver-van-mijn-bed-show. Een merk bouwen. Maar écht heel belangrijk. Omdat je als merk, als bedrijf gekozen wilt worden. En kiezen, dat doen wij mensen nu eenmaal op basis van emotie. We gaan juist voor dat éne merk of bedrijf omdat de eigenaar van de zaak je bij naam kent, je je onbewust héél stoer voelt als je in een BMW rijdt of omdat je precies weet welke service je kunt verwachten door te bestellen bij die webwinkel.


Dat gevoel creëren bij je doelgroep gaat niet van de ene op de andere dag, daar moet je tijd en energie insteken. En nog belangrijker: durven kiezen en consequent zijn. Niet eventjes, maar altijd. Want wie niet kiest, wordt niet gekozen. En dus is het súperbelangrijk om een heel duidelijk beeld te hebben van jouw merk. Zodat je:

✔️ Je écht onderscheidt van je concurrenten

✔️ Je een plekje verovert in het geheugen van jouw (potentiële) klant

✔️ Je bouwt aan herkenbaarheid en daardoor beter gevonden wordt

✔️ (potentiële) Klanten sneller snappen waarom ze voor jou kiezen


Een keer afspreken?

Wil je weten hoe ik je kan helpen bij het scherper of sterker maken van jouw merk? Laten we dan een keer afspraken.